08 March 2007

Anonymous Epigrams

Image Hosted by ImageShack.us

JEL'...
što će ti sloboda kad nemaš čast

PADNI MI NA GRUDI DETE
u 60-oj
ležim ovdje
nikad ženjen
proklinjući oca što to učini

VRUĆ PA LADNA VODA
imperatorova kado
zašto griješ tako brzo
tako toplo
i prije nego što sam svučen
osjećam žar

BEZVRIJEDNOM POLITIČARU
sudbina ti nije namijenila ispunjenje
nego dokaz da dostiže i do onih
koji su tako nisko poput tebe

PORTRET GLUPOG UČITELJA
tko te nacrtao
majstore
retoričaru
šutljiv si ne pričaš
vrlo životu nalik

NABIJANJE
svatko želi biti sretan
ali nitko u tome ne uspijeva jer
stvarno
kako možeš biti sretan
a živ

ti mi možeš dati zadovoljstvo srce
ali ne i razloge za to
ti možeš naseliti moje sveto mjesto
ali ne i moju dušu

ah ah

( predah )

čak i dok noći spavaju mi putujemo
i sigurno ne bez vraga
pokušaću ti poslati samo dio svoje muške strasti
evo upravo ovdje i sada

a onda ćeš bogami pokupiti svoje smrdljivce medena
i nabiti ih sve na kurac -
jer
ti možeš prisvojiti moje tajno mjesto
ali ne i moju dušu

je je

( nabijanje )

SRETNE TVOREVINE
bole me kurac
za tvoje trice i kučine
živjeti s tobom srce
nije nimalo jednostavno
( kako da budem slobodan bogati )

ali
na smiješnom mjestu
odložit ću za trenutak svoje vatrene prohtjeve
u nadi da glupim djelima
nedostaje ono malo do pobjede

BOOGIE BANE
neću da budemo drugovi

ti nikad nisi pitao
ili dao
kada sam ja pitao
ili uzeo
to što sam mogao

SIDRA I LANCI
čuj ak je neko s njom
molim lijepo daj mi van
al ak to čori sama
(onda) buš videl papana

povedal bum da ubambuliran dolazim
jerbo me mrzi da gubim vrijeme
sve dok nisam spreman
dovoljno zgodan za slikanje

natrag iz tame na svjetlo
vi posvećene forme
putem blaženih začeća
kao desetka na keca
sjebaste mi moćnu uzdanicu

Autor: Johan B. Štulić
Izvor: "Anonymous Epigrams", Biroset, Sarajevo 1988.

No comments: